Telefon: +372 6333100

KODUKORD

Perearsti ja pereõe vastuvõtule palume kindlasti eelnevalt registreeruda telefoni teel.

Registreerumisel küsitakse Teilt põhjust, miks Te vastuvõtule tulete, see on vajalik Teie vastuvõtu paremaks planeerimiseks.Vastuvõtule mittetulemisest palume eelnevalt teada anda telefonil .

Kui vastuvõtule tuleb mitu isikut ühest perekonnast, siis palume broneerida vastuvõtuaeg igale pereliikmele eraldi.

Uuringute ja analüüside tegemisel lähtub arst Teie kaebustest. Kui Teil patsiendina on huvi teha uuringuid, mis ei ole seotud Teie kaebustega, tuleb Teil need endal tasuda. vastavalt kehtivale hinnakirjale.

Kui vajate töövõimetuslehte, siis helistage palun esimesel haigestumise päeval, tagantjärele dokumenti ei vormistata. E-kirja teel töövõimetuslehte ei avata!

Retsepte saab pikendada telefoni teel või e-posti teel. Retseptid väljastatakse kahe tööpäeva jooksul.

Ravikindlustuseta nimistu patsient võib samuti pöörduda oma perearstile, kuid ta peab talle osutatud üldarstiabi ja uuringute eest ise tasuma.

Ravikindlustuse kehtivust saab kontrollida portaali www.eesti.ee kaudu.

Maardu tervisekeskuses on avatud garderoob (v.a suvekuudel) ja seega palume kõigil patsientidel jätta ülerõivad garderoobi.

Kärud ja vankrid tuleb jätta 1. korruse sissepääsu juues asuvasse käruhoidu. Vankrite ja kärudega ei tohi minna teisele korrusele.

Kui Teil on ettepanekuid või märkusi, kuidas me saaksime oma keskust paremaks ja patsiendisõbralikumaks muuta, või soovite kiita mõnda meie töötajat, siis olete oodatud arvamust avaldama allolevas vormis.

Kui Teil on tekkinud vastuvõtul või perearstikeskuses suhtluses probleeme, mida perearstikeskuses lahendada ei õnnestunud, on on alati soovitatav püüda esmalt situatsioon lahendada suusõnaliste läbirääkimiste teel või esitada kirjalik kaebus. Kirjalik kaebus palume esitada selges ja arusaadavas sõnastuses koos kaebuse esitaja nime ja kontaktandmetega. Anonüümsete kaebustega me ei tegele.